Brother DCP-1510

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-1510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Branco 13-02-2018

Prima printer voor weinig geld

Brother DCP-1510 - Laserprinter
Prima printer voor weinig Ik raad dit product aan

13 februari 2018
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit, Eenvoudig in gebruik
Vandaag binnen gekregen , snel geïnstalleerd, maakt prima kopieën en printjes voldoet aan mijn verwachting.

Bartr 01-07-2016

Snel, simpel

Geschreven voor: Brother DCP-1510

Printer geschikt voor ZW printen, korte opwarmtijd, snelle printer en scanner. Maakt wel wat lawaai tijdens printen. Jammer dat er geen papierlade inzit waardoor het papier "eruit" steekt.

Diedo 11-05-2015
Geschreven voor: Brother DCP-1510

We zochten nadat onze oude printer defect was geraakt eeneenvoudige multifunctional. Hij moest aan enkele voorwaarden voldoen:
De printer moest betaalbaar zijn (echte Hollander :-) )
De printer moest eenvoudig te bedienen zijn
De printer hoefde alleen zwart wit te printen
De printer moest snel kunnen printen.

Het laatste punt was mede doorslaggevend omdat onze te vroeg defecte samsung multicuntional eerst 3 minuten moest opwarmen eer ik er een papiertje uit kon printen. Dat wilden wij dus niet meer.

Zuinigheid:
De printer schakelt zich na een tijdje van zelf uit. Aandoen is een fluitje van een cent (klein knopje op het voorfrontje). Ik zeg dit omdat we ons kapot zochten naar de aan en uit knop. Dat bleek een klein knopje op het voorfront te zijn.
De printer staat dus veel uit en ik hoef hem alleen aan te doen als ik hem gebruik. Super!

Snelheid:
Wanneer ik de printer opstart hoor je een klein opstartgeluid. Bij het geven van een printopdracht is de opwarmtijd supersnel. Slechts 15 seconden. Wat een printplezier!

Eenvoud:
De functietoetsen op de Brother zijn een beetje verwarrend maar achteraf heel logisch. Je werkt met het "pijltje naar beneden" en het "pijltje naar boven" symbool om iets door te voeren. Nadat het kwartje bij mij was gevallen kon de kind de was doen.

Duurzaamheid:
Daar kan ik nog niets over zeggen. Ik hoop in elk geval dat de Brother het langer volhoud dan de samsung. Ik hou op kieskeurig mijn updates bij.

Printen en scannen:
De prints komen er mooi uit. Ik kan kiezen voor een print die wel/niet tonerbesparend is. Tekst ziet er goed uit op papier. Dik tevreden.

Het scannen gaat net zo eenvoudig. Ik gebruik het gratis programma Free OCR wat ongelofelijk gebruikersvriendelijk is. Scannen gaat snel en de kwaliteit is uitstekend.

Uiterlijk/design:
Tja, hij is wit, eenvoudige uitstraling. Maar ja, de printer hoeft dan ook geen schoonheidswedstrijd te winnen. Als ie maar goed print en dat doe hij :-)

Kortom, we zijn blij met onze Brother en hopen er nog lang van te genieten.

Diedo 06-06-2016

Hallo Simon,

Ik gebruik geen Windows 10. Voor zover ik weet zijn er voor deze printer speciale drivers voor Windows 10.
Zie: http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=eu_ot&lang=en&prod=dcp1510_eu_as

Voor het scannen gebruik ik freeware programma waar ik zeer tevreden over ben. Het programma heet FreeOCR en werkt ook onder Windows 10.

Veel succes met de printer!

Groetjes,

Diedo.

MakeMyDay 04-06-2016

Hallo Diedo,

Gebruik jij deze printer momenteel met Windows 10?
En zo ja, kun jij dan ook scannen vanuit windows 10,
en kun je daar alle functionaliteiten van deze printer/scanner bij gebruiken?
welke software gebruik je nder Windows 10?

Alvast bedankt.

Groet,